Мектептегі кәсіптік бағдар
Қазіргі әлемде адамның психофизиологиялық жеке ерекшеліктеріне қойылатын талаптар үнемі өсіп келеді, ал еңбек мақсаттары мен сипаты нарықтық қатынастардың арқасында адамдарға таңдаған мамандығында жоғары кәсібиліктің, үнемі біліктілікті арттыруға және жеке дамуға дайын болу қажеттілігін ұсынады. Мұндай жағдайда мектептегі кәсіптік бағдарлау бұрынғыдан да өзекті болады және барлық жастағы мектеп оқушыларына сапалы дайындықты қамтамасыз етуі керек.
Кәсіптік бейімделу мектебінде бұл іс-шаралар кешені анықтау үшін оқушылардың бейімділігі мен таланттар белгілі бір кәсіби қызмет түрлеріне, сондай-ақ іс-қимыл жүйесі, бағытталған еңбекке дайындығын қалыптастыру және таңдау мансаптық жолы. Ол тікелей оқу процесі кезінде, сондай-ақ студенттермен және олардың ата-аналарымен мектептен тыс және сабақтан тыс жұмыстар кезінде жүзеге асырылады.
Оқушыларды өз бетінше, саналы түрде мамандық таңдауға дайындау әр адамның үйлесімді дамуының міндетті бөлігі болуы керек және оқушының физикалық, эмоционалды, зияткерлік, еңбек, эстетикалық тәрбиесімен тығыз байланысты болуы керек, яғни.бүкіл оқу-тәрбие процесіне интеграциялануы керек, сондықтан мектептердегі кәсіптік бағдар беру жұмысы жеке адамның да, жалпы қоғамның да дамуындағы маңызды компоненттердің бірі болып табылады.
Мақсаттары мен міндеттері мектептегі кәсіби бағдар беру
Мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысының мақсаттары:
-Балалардың еңбекке дайындығын қалыптастыру;
-Одан әрі кәсіби қызмет үшін қасиеттерді, қабілеттерді, қасиеттерді тәрбиелеу;
-Мамандық таңдау кезінде оқушыларды кәсіби бағдарлау қолдауы;
Мектептегі кәсіптік бағдарлау жұмысының міндеттері
-Оқушылармен ақпараттық жұмыс жүргізу: профессиограммалармен, еңбек нарығындағы ағымдағы және болашақ қажеттіліктер, еңбек жағдайлары мен ықтимал жалақы туралы ақпаратпен, таңдалған мамандық шеңберіндегі одан әрі дамумен танысу;
-Оқушылардың өз бетінше мамандық таңдауға көмектесу мақсатында олардың мүмкіндіктері, бейімділігі, мүдделері туралы ақпарат алу, зерттеу және пайдалану;
-Бейіндік оқытудың көптеген нұсқаларын әзірлеу және енгізу: бағдарламалар, сабақтар, формалар, әдістер, экскурсиялар және т. б.
-Жұмысқа орналасу проблемалары туындауы мүмкін тәуекел тобындағы оқушыларды қолдау: оқытудан артта қалған, түзету сыныптарынан;
-Жоғары немесе орта кәсіптік білім беру мекемелерімен бірлесе отырып, оқушылардың келесі оқу деңгейіне бірқалыпты көшуін және дайындығын қамтамасыз ету;
Ақмола облысы, Зеренді ауданы. Шағалалы ауылы
МКҚК «Жоғары агротехникалық колледжі»
Ақмола облысы, Зеренді ауданы. Шағалалы ауылы
МКҚК «Жоғары агротехникалық колледжі»