абақ: Қазақ әдебиеті |
Мектеп:
|
|||||
Күні: 28.02.19 |
Мұғалім:
|
|||||
Сынып: 5 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||
Бөлім атауы |
Адамгершілік - асыл қасиет
|
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Б.Соқпақбаев «Педкеңес». |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс Т/Ж4.Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, әңгімелеу. А/И3. Көркем шығарманың тілі А/И3.Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау Б/С4. Әдеби сын Б/С4.Оқырманның рухани дүниесіне шығарма әсерін талдай отырып, сыни хабарлама жазу |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадан эпизодтарды бөліп алуды үйренеді, суреттеу құралдарының мағынасын анықтайды, шығармадан алған әсері бойынша сыни хабарлама жазады. |
|||||
Ресурстар |
http://www.ikitap.kz/audiobook/2230-menin_atim_koja_povr/2230-menin_atim_koja_povr
|
|||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||
Дескриптор |
|
|||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу, түсіну, қолдану, бағалау |
|||||
Тілдік мақсаттар: |
Дәйексөз, диалог, тұспалдау, деталь, суреттеу, дикция, т.б. |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Балаларды отансүйгіштікке, елжандылыққа, еңбексүйгіштікке, шынайылыққа тәрбиелеу |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Әдебиет, тарих |
|||||
АКТ қолдану дағдылары |
Осы сабақ барысында оқушылар Рower Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолдану |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
|||||
Сабақтың басы 5 мин
Сабақтың ортасы 10 мин
10 мин
10 мин
5 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Үй тапсырмасын тексеру, Мәліметтер. Өткен тақырыпты пысықтау. Сабақтың тақырыбы, мақсаты, бағалау критерийлері айтылады.
Видео
1-тапсырма. ТЖ. «Маған ұнаған сюжет» «Педкеңес» әңгіме Топтар мынаны талқылайды: 2-тапсырма. Видео https://yan dex.kz/video/ Абдолла Қарсақбаевтың “Менің атым Қожа” фильмі 1967 жылы Францияның Канн қаласында өткен дүниежүзілік фестивальда қазақ киносында тұңғыш халықаралық жүлдеге ие болды. 2000 жылы ЮНЕСКО әлемдік киноның жүз жылдығында фильмнің бір эпизодын алып, одан пошта маркасын жасап шығарды. Бұл қазақ киносының орасан зор жеңісі. 3-тапсырма: 1 топ: «Кітаппен жұмыс» ТЖ. Әр топқа берілген үзіндіні оқып, тілдік ерекшеліктеріне талдау жасайды. Олардың сөз саптауындағы ерекшелікті анықтау үшін тілдік бейнелеу құралдарына сүйенеді. Сәйбек қарт: - Бұл кім? «Сөз маржан» 4-тапсырма: «Проект қорғау» 73 бет. Оқылым тапсырмалары.
5-тапсырма: Тест |
|||||
йыйық |
Кері байланыс: «Бес саусақ»
|
|||||
Үйге тапсырма
|
«Менің қиялымдағы Қожа» тақырыбына эссе жазып келу |
|||||