«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні -----------------------------------------------------
І нұсқа
7 |
|
|
|
5 |
|
3 |
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
12 |
9 |
|
|
|
9 |
|
||
|
|
|
|
|
[2]
8 |
|
+ |
3 |
|
= |
21 |
- |
6 |
|
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
14 |
14 |
24 |
24 |
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
[2]
300 см = 17000 тг =
[2]
Дүкенге 156 кг балық әкелінді. Оның 1 бөлігін сазан балықтар құрайды. Дүкенге
3
неше килограмм сазан балық әкелінді?
[4]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Болат пен Серіктің үйлерінің арақашықтығы-160 м.Олар мектепке қарай бір уақытта шығып, бір бағытта жүрді.Серік 120м/мин, ал Болат Серіктің артынан 80 м/мин жылдамдықпен жүрді.Неше минуттан кейін Болат Серікті қуып жетеді.
4.2.1.6 бөлімдері бірдей жай бөлшектері бар өрнектерді салыстыру
4.1.2.15 бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қосу және азайту алгоритмін қолдану
4.5.1.2есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, атқарылған жұмыс; өнімділік/ егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы/ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамаларының өзара тәуелділігін пайдалану
4.5.1.3 бүтіннің бөлігін табуға берілген есептерді талдау және шешу, кері есеп құрастыру, шығару
4.1.1.5 пайыз бүтіннің жүзден бір бөлігі екенін түсіну
Балл қоюкестесі І нұсқа
№ |
|
|
|
|
|
|
|
Жауап |
Балл |
Қосымшаақпарат |
|
|
1 |
> |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
< |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
11 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
3см |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
170 тг |
1 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Барлығы -156 кг |
|
|
1 |
Есептің |
сызбасы да |
|
|||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
1 |
|
|
қабылданады. |
|
||||
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|||
|
Сазан -? |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
156 : 3= |
|
|
|
|
1 |
Өлшем |
бірлігі |
|
|||
52 |
|
|
|
|
|
|
1 |
көрсетілмеген |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Жауабы: 52кг сазан/52 кг/52 |
1 |
жағдайда, |
жауап |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
қабылданбайды. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
(120-80)*х=160 |
|
|
1 |
|
|
|
|||||
5 |
40*х=160 |
1 |
|
|
|
|||||||
|
Х=160:40 Х=4 |
|
|
1 |
|
|
|
|||||
|
(120-80)*4=160 160=160 |
1 |
|
|
|
|||||||
(120-х)*4=160 |
1 |
|
|
|||||||||
|
||||||||||||
120-х=40 |
1 |
|
|
|
||||||||
Х=120-40 Х=80 |
1 |
|
|
|
||||||||
(120-80)*4=160 160=160 |
1 |
|
|
|
||||||||
Барлығы |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
«Математика» пәнінен 3-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Күні
Сыныбы 4 « »
Оқушының аты-жөні -----------------------------------------------------
ІІ нұсқа
1. Бөлшектердісалыстыр.
2 |
|
|
|
12 |
|
2 |
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
14 |
4 |
|
|
|
8 |
2 |
||
|
|
|
|
|
[2]
2. Есепте.
4 |
|
+ |
5 |
|
= |
12 |
- |
4 |
|
= |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
12 |
12 |
25 |
25 |
|
||||||||
|
|
|
|
|
||||||||
[2]
3.Берілген шамалардың 1%-ын тап.
400 см = 27000 тг =
[2]
4 Есепті шығар.
Дүкенге 160 кг балық әкелінді. Оның 1 бөлігін сазан балықтар құрайды. Дүкенге неше
4
килограмм сазан балық әкелінді?
[4]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5.Теңдеуді құрастыр және оны шеш. Кері есеп құрастыр.
Айман мен Дариғаның үйлерінің арақашықтығы-180 м.Олар мектепке қарай бір уақытта шығып, бір бағытта жүрді.Дариға 110м/мин, ал Айман Дариғаныңартынан 90 м/мин жылдамдықпен жүрді. Неше минуттан кейін Айман Дариғаны қуып жетеді.
[8]
Балл қоюкестесі ІІ нұсқа
№ |
|
|
|
|
|
|
|
Жауап |
Балл |
Қосымшаақпарат |
|
|
1 |
< |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
> |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
9 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
8 |
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
3 |
4см |
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
270 тг |
1 |
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|||||||||
|
Барлығы -160 кг |
|
|
1 |
Есептің |
сызбасы да |
|
|||||
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
1 |
|
|
қабылданады. |
|
||||
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|||
|
Сазан -? |
|
|
|
|
|
|
|||||
|
|
|
|
|
|
|||||||
4 |
160 : 4= |
|
|
|
|
1 |
Өлшем |
бірлігі |
|
|||
40 |
|
|
|
|
|
|
1 |
көрсетілмеген |
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||
|
Жауабы: 40кг сазан/40 кг |
1 |
жағдайда, |
жауап |
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
қабылданбайды. |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
5 |
(110-90)*х=180 |
1 |
|
|
||||||||
20*х=180 |
1 |
|
|
|||||||||
Х=180:20 Х=9 |
1 |
|
|
|||||||||
(110-90)*9=180 180=180 |
1 |
|
|
|||||||||
(110-х)*9=180
|
1 |
|
|
|||||||||
|
||||||||||||
110-х=180:9 110-х=20 |
1 |
|
|
|||||||||
Х=110-20 Х=90 |
1 |
|
|
|||||||||
(110-90)*9=180 180=180 |
1 |
|
|
|||||||||
Барлығы |
|
|
|
|
|
18 |
|
|
Математика БЖБ №8
Күні
Сынып 4 « »
Оқушының аты жөні_____________________________________________________
І нұсқа 20 минут
1-тапсырма
Теңдеуді шеш.
150 у + 350 = 5600 : 7
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________(6)
2-тапсырма
Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз. d =2800, k=3840 деп алып, өрнектің мәнін тап.
Қоймаға әр қапта 60кг–нан k кг күріш және әр қапта 80кг нан d кг қарақұмық жармасы әкелінді. Қоймаға қарақұмық жармасына қарағанда неше қап күріш артық әкелінді? Барлығы неше қап әкелінді? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________ (5)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Күрделі теңдеулерді шешеді |
1 |
Бөліндінің мәнін табады; |
1 |
Қосылғыштың табу жолын анықтайды; |
1 |
||
Өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
Белгісіз көбейткішті табу жолын өрнектейді; |
1 |
||
Теңдеудің түбірін табады; |
1 |
||
Тексереді. |
1 |
||
Есептің шарты бойынша айнымалысы бар өрнек құрады және мәнін табады |
2 |
Әріпті өрнекті құрастырады; |
1 |
Өрнектің мәнін табады; Бірініші; Екінші; Неше қап артық екенін табады |
1 1 1 |
||
Барлығы |
|
|
10 |
Математика БЖБ №8
Күні :
Сынып 4 “ ”
Оқушының аты жөні_____________________________________________________
ІІ нұсқа 20 минут
1-тапсырма
Теңдеуді шеш.
170х-442=136:2
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (6)
2-тапсырма
Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз. d =12, k=13, m=21 деп алып, өрнектің мәнін тап.
Тігін фабрикасына әрқайсысында 125 шарғыдан d қорап жіп , әрқайсысында 480 шарғыдан k қорап жіп және 128 шарғыдан m жіп сатып алынды. Барлығы неше шарғы жіп сатып алынды?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (5)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Күрделі теңдеулерді шешеді |
1 |
Бөліндінің мәнін табады; |
1 |
Қосылғыштың табу жолын анықтайды; |
1 |
||
Өрнектің мәнін табады; |
1 |
||
Белгісіз көбейткішті табу жолын өрнектейді; |
1 |
||
Теңдеудің түбірін табады; |
1 |
||
Тексереді. |
1 |
||
Есептің шарты бойынша айнымалысы бар өрнек құрады және мәнін табады |
2 |
Әріпті өрнекті құрастырады; |
1 |
Өрнектің мәнін табады; Бірініші; Екінші; Үшінші |
1 1 1 |
||
Барлығы |
|
|
10 |
4.2.2.2 39 + 490 : k = 46;230 · а +40=1000:2түріндегі теңдеулерді шешу
4.2.1.3 айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану
1-нұсқа
150 ∙ у + 350= 5600 : 7
150*у+350=800
150*y=800-350
150*y=450
Y=450:150
Y=3
150*3+350=5600:7
450=450
Есептіңшешуінәріптіөрнектүріндежаз. d =2800, k=3840 депалып, өрнектіңмәнінтап.
Қоймаға әр қапта 60кг–нан kкг күріш және әр қапта 80кг нан d кг қарақұмық жармасы әкелінді. Қоймаға қарақұмық жармасына қарағанда неше қап күріш артық әкелінді? Барлығы неше қап әкелінді?
K:60-d:80=3840:60-2800:80=64-35=29
64+35=99
170∙х-442=136:2
170*х-442=68
170*х=68+442
170*х=510
Х=510:170
Х=3
170*3-442=136:2
68=68
Есептің шешуін әріпті өрнек түрінде жаз. d =12, k=13, m=21 деп алып, өрнектің мәнін тап
.
Тігін фабрикасына әрқайсысында 125 шарғыдан d қорап жіп , әрқайсысында 480 шарғыдан k қорап жіп және 128 шарғыдан m жіп сатып алынды. Барлығы неше шарғы жіп сатып алынды?
125*d+480*k+128*m=125*12+480*13+128*21=1500+6240+2688=10428
Математика БЖБ
Күні
Сынып 4 “ ”
Оқушының аты жөні_____________________________________________________
І нұсқа 20 минут
а |
17дм |
25см |
13дм |
?см |
b |
?дм |
7см |
8дм |
15см |
c |
3дм |
?см |
1дм |
4см |
V |
204дм3 |
525см3 |
?дм3 |
420см3 |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (4)
2-тапсырма
Марал 45 теңгеден 14 қарындаш және 74 теңгеден 13 сызғыш сатып алды. Ол сатып алған заттарына барлығы неше теңге төледі?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (6)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығарады. |
1 |
a |
1 |
b |
1 |
||
c |
1 |
||
V |
1 |
||
Үш амалды есептерді шығарады Құрама есептердің шешуін санды өрнектер түрінде жазып көрсетеді |
2 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
есептің шешуіне сәйкессанды өрнекқұрастырып жазады; |
1 |
||
бірінші орындалатын амалдың мәнін есептейді; |
1 |
||
екінші орындалатын амалдың мәнін есептейді; |
1 |
||
өрнектің мәнін табады |
1 |
||
жауабын жазады; |
1 |
||
Барлығы |
10 |
Математика БЖБ №9
Күні
Сынып 4 “ ”
Оқушының аты жөні _____________________________________________________
ІІ нұсқа 20 минут
1-тапсырма
а |
15дм |
35см |
17дм |
?см |
b |
?дм |
9см |
6дм |
18см |
c |
4 дм |
?см |
2 дм |
3см |
V |
660 дм3 |
1260 см3 |
?дм3 |
648 см3 |
_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (4)
Анар 35 теңгеден 12 қарындаш және 65 теңгеден 7 сызғыш сатып алды. Ол сатып алған заттарына барлығы неше теңге төледі?
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ (6)
Бағалау критерийі |
Тапсырма № |
Дескриптор |
Балл |
Білім алушы |
|||
Тікбұрышты параллелепипедтің көлемі мен қырының ұзындығын табуға берілген есептерді шығарады. |
1 |
a |
1 |
b |
1 |
||
c |
1 |
||
V |
1 |
||
Үш амалды есептерді шығарады Құрама есептердің шешуін санды өрнектер түрінде жазып көрсетеді |
2 |
есептің қысқаша шартын жазады/сызбасын сызады; |
1 |
есептің шешуіне сәйкессанды өрнекқұрастырып жазады; |
1 |
||
бірінші орындалатын амалдың мәнін есептейді; |
1 |
||
екінші орындалатын амалдың мәнін есептейді; |
1 |
||
өрнектің мәнін табады |
1 |
||
жауабын жазады; |
1 |
||
Барлығы |
10 |
«Болашаққа саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Пәні Математика
Сыныбы 4 « »
Күні
Оқушының аты – жөні ________________________________________________________
І нұсқа
Тапсырмаларды орында.
1) Берілген өлшемге сәйкес бұрыш сал және бұрыштың түрін анықта ÐАОС = 30
ÐАОС = ________________
а) Қабырғалары 5см және 3см болатын тікбұрышты үшбұрыш сал.
ә) Тікбұрышты сызғыштың көмегімен берілген түзуге перпендикуляр түзу сыз.
2-тапсырма a) Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура сал.
ә)Транспортирдің көмегімен ÐАВС бұрышын өлше және оның градустық өлшемін жазып көрсет.ÐАВС = _________________
3. Сөйлемдерді толықтыр.
1.Градустық өлшемі 90̊ - қа ___________ бұрыш тік бұрыш деп аталады.
2.Градустық өлшемі 90̊ - тан ___________ бұрыш сүйір бұрыш деп аталады.
3.Градустық өлшемі 90̊ - тан _________, бірақ 180̊ - тан __________ бұрыш доғал бұрыш деп аталады.
4-тапсырма
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастыр.
1, 10, 3, 9, 5, 8, 7, 7 ,9, 6,....
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Берілген өлшемге сәйкес бұрыш салың, бұрыштың түрін ажыратады |
1 |
Өлшемге сәйкес бұрыш салады |
1 |
Бұрыштың түрін ажыратып, жазады |
1 |
||
Берілген өлшемге сәйкес тікбұрышты үшбұрыш салады |
тікбұрышты үшбұрыш салады |
1 |
|
берілген түзуге перпендикуляр түзу сызады |
перпендикуляр түзу сызады |
1 |
|
Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура салады,бұрышты өлшейді. |
2 |
симметриялы фигура салады |
1 |
бұрыштың градустық өлшемін жазады |
1 |
||
Сөйлемдерді толықтырады |
3 |
бірінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
екінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
||
үшінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
||
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастырады
|
4 |
Сандар тізбегін жалғастырады |
1 |
Барлығы |
10 |
4.3.2.2**Градустық өлшемі бойынша бұрыш, тік бұрышқа тиісті екі қабырғасы бойынша тікбұрышты үшбұрыш, тікбұрышты сызғыштың көмегімен түзуге перпендикуляр түзу сызу
4.3.1.5 Жазық фигураларды осіне қатысты симметриялы болатын фигуралармен нүктелі қағазда толықтыру, бұрыштың шамасын табу
4.4.3.2 заңдылықты немесе ережені өзі таңдап, сандар/ сандар тобының тізбектерін құру
«Болашаққа саяхат» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық бағалау
Пәні Математика
Сыныбы 4 « »
Күні
Оқушының аты – жөні ________________________________________________________
ІІ нұсқаТапсырмаларды орында.
1) Берілген өлшемге сәйкес бұрыш сал және бұрыштың түрін анықта ÐАОС = 100̊
ÐАОС____________________
2) Қабырғалары 7см және 5см болатын тікбұрышты үшбұрыш сал.
3) Тікбұрышты сызғыштың көмегімен берілген түзуге перпендикуляр түзу сыз.
2-тапсырма a) Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура сал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ә)Транспортирдің көмегімен ÐАВС бұрышын өлше және оның градустық өлшемін жазып көрсет.ÐАВС = _________________
3. Сөйлемдерді толықтыр.
1.Градустық өлшемі 90̊ - қа тең бұрыш ___________________ деп аталады.
2.Градустық өлшемі 90̊ - тан кем бұрыш ___________________ деп аталады.
3.Градустық өлшемі 90̊ - тан артық, бірақ 180̊ - тан кем бұрыш ________________ деп аталады.
4-тапсырма
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастыр.
16, 12, 15, 11, 14, 10, .......
Бағалау критерийі |
Тапсырма |
Дескриптор |
Балл |
Берілген өлшемге сәйкес бұрыш салың, бұрыштың түрін ажыратады |
1 |
Өлшемге сәйкес бұрыш салады |
1 |
Бұрыштың түрін ажыратып, жазады |
1 |
||
Берілген өлшемге сәйкес тікбұрышты үшбұрыш салады |
тікбұрышты үшбұрыш салады |
1 |
|
берілген түзуге перпендикуляр түзу сызады |
перпендикуляр түзу сызады |
1 |
|
Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура салады,бұрышты өлшейді. |
2 |
симметриялы фигура салады |
1 |
бұрыштың градустық өлшемін жазады |
1 |
||
Сөйлемдерді толықтырады |
3 |
бірінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
екінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
||
үшінші сөйлемге қажетті сөзді табады |
1 |
||
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастырады
|
4 |
Сандар тізбегін жалғастырады |
1 |
Барлығы |
10 |
Жауаптары
І нұсқаТапсырмаларды орында.
1) Берілген өлшемге сәйкес бұрыш сал және бұрыштың түрін анықта ÐАОС = 30
ÐАОС = сүйір бұрыш
а) Қабырғалары 5см және 3см болатын тікбұрышты үшбұрыш сал.
ә) Тікбұрышты сызғыштың көмегімен берілген түзуге перпендикуляр түзу сыз.
2-тапсырма a) Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура сал.
ә)Транспортирдің көмегімен ÐАВС бұрышын өлше және оның градустық өлшемін жазып көрсет.ÐАВС = 100̊
3. Сөйлемдерді толықтыр.
1.Градустық өлшемі 90̊ - қа тең бұрыш тік бұрыш деп аталады.
2.Градустық өлшемі 90̊ - тан кем бұрыш сүйір бұрыш деп аталады.
3.Градустық өлшемі 90̊ - тан артық , бірақ 180̊ - тан кем бұрыш доғал бұрыш деп аталады.
4-тапсырма
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастыр.
1, 10, 3, 9, 5, 8, 7, 7 ,9, 6, 11, 5,13, 4
ІІ нұсқаТапсырмаларды орында.
1) Берілген өлшемге сәйкес бұрыш сал және бұрыштың түрін анықта ÐАОС = 100
ÐАОС доғал бұрыш
2) Қабырғалары 7см және 5см болатын тікбұрышты үшбұрыш сал.
3) Тікбұрышты сызғыштың көмегімен берілген түзуге перпендикуляр түзу сыз.
2-тапсырма a) Берілген түзуге қатысты симметриялы фигура сал.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
А |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
С |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ә)Транспортирдің көмегімен ÐАВС бұрышын өлше және оның градустық өлшемін жазып көрсет.ÐАВС = 70̊
3. Сөйлемдерді толықтыр.
1.Градустық өлшемі 90̊ - қа тең бұрыш тік бұрышдеп аталады.
2.Градустық өлшемі 90̊ - тан кем бұрыш сүйір бұрышдеп аталады.
3.Градустық өлшемі 90̊ - тан артық, бірақ 180̊ - тан кем бұрыш доғал бұрыш деп аталады.
3-тапсырма
Заңдылықты анықтап, тізбекті жалғастыр.
16, 12, 15, 11, 14, 10, 13, 9, 12, 8
«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Орындау уақыты: 40 минут
Сыныбы 4 « »
Мерзімі:
Аты-жөні----------------------------------------------------
І нұсқа
1. Қос теңсіздік түрінде жаз және шешімдерінің жиынын тап.
х саны 40-тан артық және 65-тен кем
2. Теңдеуді шеш. 95 + 540 : k = 104
3. Салыстыр.
15 3 19 5 42 6 34 2
32 + 32 32 - 32 70 - 70 70 + 70
4. Есепті шығар.
Ұшақ А қаласынан В қаласына қарай 3 сағ 12 мин ұшты. Белгіленген орынға жету үшін тағы 4 сағ 38 мин. артық уақыт ұшуы керек. Ұшақ барлық жолды неше уақытта ұшып өтеді?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Боялған фигураның ауданын тап
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
40 < х < 65 |
1 |
|
Жауабы: [ 41, 42,43.... , 64] |
1 |
||
2 |
540 : k = 104 – 95 |
1 |
Теңдеуді шешу қадамдары толық көрсетілмей, теңдеудің түбірі дұрыс анықталған жағдайда 4 балл қойылады |
540 : k = 9 |
1 |
||
k = 540 : 9 |
1 |
||
k = 60 |
1 |
||
540 : 60 = 104 – 95 9 = 9 |
1 |
||
3 |
> |
1 |
|
= |
1 |
||
4 |
Ұшты – 3 сағ 12 мин ? км ? км Ұшуы керек –?, 4сағ 38 мин > |
1 |
Есептің шартына сәйкес сызба қабылданады |
3 сағ 12 мин + 4 сағ 38 мин = |
1 |
||
7сағ 50 мин |
1 |
||
7сағ 50 мин + 3сағ 12 мин = |
1 |
||
10сағ 62 мин / 11 сағ 2ми |
1 |
||
Жауабы: 11 сағ 2 минутта
|
1 |
10сағ 62 мин түріндегі жауап та қабылданады |
|
5 |
40 ∙ 60 = 2400 м 2 (үлкен фигураның ауданы) |
1 |
Есептің шешуін бір өрнек түрінде жазып шығарған жағдайда 3 балл қойылады: 40 ∙ 60 - 20 ∙ 10 = 2200(м2 ). Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, қабылданбайды. |
20 ∙ 10 = 200м2 (кіші фигураның ауданы) |
1 |
||
2400 – 200 = 2200 м2 (боялған фигураның ауданы) |
1 |
||
Барлығы |
18 |
|
«Математика» пәнінен 4-тоқсанға арналған тоқсандық жиынтық бағалаудың тапсырмалары
Орындау уақыты: 40 минут
Сыныбы 4 « »
Мерзімі:
Аты-жөні----------------------------------------------------
ІІ нұсқа
1. Қос теңсіздік түрінде жаз және шешімдерінің жиынын тап.
х саны 12 -дtн артық және 15-тен кем
2. Теңдеуді шеш. 32 * b- 59 = 453
3. Салыстыр.
21 16 40 20 30 6 14 10
50 + 50 50 - 50 80 - 80 70 + 70
4. Есепті шығар.
Арақашықтығы 1332 км болатын екі қаладан бір – біріне қарама – қарсы бағытта екі автокөлік шығып, 9 сағаттан кейін кездесті.Бірінші автокөлік 70 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Екінші автокөлік қандай жылдамдықпен жүрді?
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Боялған фигураның ауданын тап
Балл қою кестесі
№ |
Жауап |
Балл |
Қосымша ақпарат |
1 |
12< х <15 |
1 |
|
Жауабы: [ 13,14,15,.... , 14] |
1 |
||
2 |
32 * b = 453 + 59 |
1 |
Теңдеуді шешу қадамдары толық көрсетілмей, теңдеудің түбірі дұрыс анықталған жағдайда 4 балл қойылады |
32 * b= 512 |
1 |
||
b= 512 : 32 |
1 |
||
d= 16 |
1 |
||
32 * 16 = 453 + 59 512 = 512 |
1 |
||
3 |
> |
1 |
|
= |
1 |
||
4 |
S = 1332км t = 9сағ V₁ = 70км/сағ V₂ = ? км/сағ |
1 |
Есептің шартына сәйкес сызба қабылданады |
1332 км : 9 саг = |
1 |
||
148 км/са5 |
1 |
||
148 – 70 = |
1 |
||
78 км/ саг |
1 |
||
Жауабы:Екінші автокөліктің жылдамдығы 78 км/сағ
|
1 |
78 км/ сағ түріндегі жауап та қабылданады |
|
5 |
60 ∙ 50 = 3000 м² (үлкен фигураның ауданы) |
1 |
Есептің шешуін бір өрнек түрінде жазып шығарған жағдайда 3 балл қойылады: 60 ∙ 50 - 30 ∙ 25 = 2250(м² ). Өлшем бірлігі көрсетілмеген жағдайда, қабылданбайды. |
30 ∙ 25 =750 м² (кіші фигураның ауданы) |
1 |
||
3000 – 750 = 2250 м² (боялған фигураның ауданы) |
1 |
||
Барлығы |
18 |
|